PfB Collection – unica companie de colectare creanțe din Republica Moldova cu procese de lucru automatizate.

None

Ce înseamnă un proces automatizat? Cum funcționează acesta și care sunt beneficiile pentru clienții & partenerii companiei Partners for Business Collection?

PfB Collection și-a automatizat procesul de recuperare a creanțelor pentru mai bine de 12 ani, și îl optimizează continuu. Acest sistem a redus la minim impactul factorului uman și ne permite să controlăm orice punct de contact cu debitorii, să dezvoltăm dosarele în conformitate cu strategia prestabilită și să luăm din timp deciziile corecte în situațiile care necesită un răspuns imediat.

Vă propunem să analizăm mai detaliat toate beneficiile pe care PfB Collection le-a obținut prin automatizarea întregului proces de colectare a creanțelor:

  1. Sistemul CRM permite gestionarea centralizată a informațiilor despre datorii și reflectă orice modificare în timp real.
  2. Automatizarea sarcinilor. Sistemele de colectare a creanțelor ne permit să automatizăm multe sarcini de rutină, cum ar fi expedierea de memento-uri privind datoriile, crearea și trimiterea notificărilor, apelarea automată a debitorilor, generarea diferitor rapoarte etc. Acest lucru ajută la economisirea timpului colegilor noștri și la creșterea productivității fiecăruia.
  3. Gestionarea și controlul sarcinilor. Sistemul CRM oferă funcționalitatea de a atribui automat sarcini și memento-uri colectorilor, pentru a optimiza procesul de lucru.
  4. Analiză și raportare. Instrumentele de analiză a datelor și de raportare pentru procesul de colectare ne permit să evaluăm eficiența acțiunilor noastre, să identificăm tendințele și să luăm deciziile importante în timp util.
  5. Viteza și corectitudinea procesării. Sistemul CRM realizează el însuși transferul cazurilor de la o etapă la alta, de la un departament la altul, în conformitate cu strategia decisă. Minimizăm astfel impactul factorului uman asupra procesării portofoliului în întregime, precum și reducând durata procesului de colectare cu 12%.

Astfel, în medie, durata procesului de colectare a fost redusă cu 28%, economisind timp prin apelarea automată, gestionarea automată a sarcinilor și notificărilor, prin transferul automat al cazurilor și generarea rapidă a rapoartelor necesare.


Este important de menționat că o colectare reușită a creanțelor necesită nu numai utilizarea sistemelor automate, ci și experiența și competența specialiștilor din cadrul companiei de colectare, precum și respectarea legislației. PfB Collection este lider pe piața de colectare a creanțelor de peste 13 ani, colectând datorii în mod legal și etic, fără a afecta reputația clienților săi. Contactați Departamentul Comercial PfB Collection pentru a obține o ofertă eficientă de gestionare a creanțelor neperformante pentru afacerea dumneavoastră. Sunați la 022-88-50-53, sau contactați-ne prin intermediul unui e-mail la sales@pfbc.md .

Back