Colectarea datoriilor fără afectarea reputației: principiile PfB Collection
- Sept. 3, 2024
Adesea, clienții ne întreabă cum ne comportăm cu debitorii, ce norme și reglementări respectăm și dacă procesul nostru de colectare respectă legea.
Deși activitățile de colectare nu sunt reglementate prin lege, PfB Collection nu utilizează metode neloiale și intruzive de colectare a datoriilor. Este important de menționat că acest lucru nu afectează în niciun fel eficiența activității noastre, ci creează relații de încredere și procese de calitate care au un impact pozitiv asupra ratelor de recuperare.
Iată câteva dintre regulile pe care le urmăm pentru a construi dialoguri de calitate cu debitorii fără a afecta reputația clienților noștri:
- Contactăm debitorii numai între orele 8:00 și 20:00 în zilele lucrătoare.
- Specialiștii noștri ascultă debitorii, oferindu-le diferite modalități de plată și de restructurare a datoriilor în cazuri speciale.
- PfB Collection nu urmărește și nu amenință debitorii cu violență fizică.
- De asemenea, lucrăm cu persoane fizice, respectând standarde ridicate în gestionarea datoriilor pe bază de recipise și alte documente justificative. Scopul nostru este să aducem și în sectorul privat o abordare civilizată a colectării.
Ne asumăm responsabilitatea de a proteja reputația clienților noștri și aderăm întotdeauna la standarde și practici etice ridicate. Așteptăm cu nerăbdare să vă ajutăm cu privire la administrarea datoriilor dumneavoastră.
Ne puteți contacta la 022-88-50-53, sales@pfbc.md
related articles
Rezultate rapide sau succesul pe termen lung? Ce strategie alegeți?
Întreprinderile se confruntă adesea cu o dilemă: ar trebui să …
Creanțe: Cum să gestionați și să minimizați riscurile pentru afaceri.
Gestionarea relațiilor financiare cu clienții și partenerii este o parte …
PfB Collection reformează abordarea rolului recuperatorilor de creanțe în sectorul financiar.
În prezent, rolul colectorilor de creanțe se modifică semnificativ pentru …